Використовуйте переваги нових рекламних можливостей у контекстній рекламі

Звертайтеся до покупців там, де вони замовляють послугу або купують

Більше немає второваного стандартного шляху до покупки тільки - веб-сайти, програми або традиційні магазини. За даними Гугла, 61% покупців у святкові дні використовують не менше 5 каналів протягом двох днів. Це відкриває широкі можливості для поширення вашої історії та розширення клієнтської бази на шляху до вашого покупця.

Якщо ви використовуєте цільові показники продажів в Інтернеті у своїх компаніях, що найбільше продають, ви повинні оптимізувати дані кампанії контекстної реклами для нових клієнтів з високою прогнозованою загальною ефективністю. Залучаючи нових клієнтів за допомогою оптимізації за високою вартістю, ви відразу показуватимете рекламу клієнтам як з високою так і середньою прогнозованою загальною вартістю, підтримуючи при цьому взаємодію з існуючими клієнтами.

Очевидно, що шлях до локальних покупок починається в Інтернеті. Тому важливо забезпечити вашим передбачуваним клієнтам легкий перехід від електронної комерції до традиційних магазинів.

Для досягнення цієї мети доцільно

- Включення інструкції "самовивіз на замовлення" для всіх продавців, у яких немає фіда даних про місцевий асортимент.

- Розширення доступу до форматів оголошень, що з'являються у верхній частині результатів пошуку, для компаній, що використовують кампанії, спрямовані на максимальне збільшення продажів в автономному режимі. Це дуже інтерактивний формат, який дозволяє відображати докладну інформацію про компанію, наприклад, годинник роботи. Користувачам, які вказали на намір здійснити покупку поблизу (наприклад, ввівши запит "поряд зі мною"), пропонується вжити відповідних дій, наприклад, запитати дорогу або зателефонувати до компанії.

- Додано новий формат оголошень для місцевих магазинів, що значно зменшує час запуску реклами місцевого асортименту. У цьому форматі беруться з вашої бази дані про товар із локальної стрічки товарів, а також вказані вами зображення та решту інформації з профілю компанії. Це дозволяє показувати ваш магазин лише потенційним покупцям.


Джерело: google.com

© 2024 Reklama-Web