Google Ads призупинить використання ключових слів з низькою активністю, починаючи з червня

Активні ключові слова, які не з’явилися протягом останніх 13 місяців, будуть припинені. Якщо ви знову увімкнете їх, вони можуть бути припинені через 3 місяці.

Google Ads автоматично призупинить ключові слова з низькою активністю, починаючи з червня 2024 року, згідно електронного листа, надісланого рекламодавцям командою Google Ads.

Що таке низька активність? Кампанії, створені понад 13 місяців тому і які не мали показів за останні 13 місяців.

Нава Хопкінс добре пояснила це в LinkedIn: «Ключові слова, які не мають показів у вашому обліковому записі, знижують ефективність вашого облікового запису. Ми бачили документацію з дослідження Міністерства юстиції, де підкреслюється показник якості акаунту. Як ви вважаєте, що, на вашу думку, робить з обліковим записом наявність сотень/тисяч ключових слів з нульовим показом?»

Відновлення зупинених ключових слів. Якщо ви відновите припинення ключового слова в Google Рекламі, Google вже незабаром автоматично призупинить ключове слово заново, якщо воно не отримає достатньо показів протягом наступних після включення 3 місяців.

Для чого дані зміни. Таким чином, рекламодавці «концентруються на ключових словах, які призводять до результатів», - заявили в Google.

01.05.24

© 2024 Reklama-Web