Чи додасть Google платні оголошення до середини органічної видачі

Гугл оновив визначення популярних оголошень у своєму Довідковому центрі, щоб краще відображати те, як оголошення з'являються в пошуку Google.

Представник компанії повідомив Search Engine Land, що це лише «конкретна зміна», яка не вплине на розрахунок показників продуктивності.

Що така популярна реклама?

Кращі оголошення – це оголошення, які з'являються над і під органічними результатами на певний запит. Як пояснює Google:

“Коли люди виконують пошук у Google, текстові оголошення можуть з'являтися на різних позиціях щодо результатів звичайного пошуку. Найкращі результати з'являються поруч із верхніми результатами органічного пошуку. Найкращі оголошення зазвичай з'являються над результатами органічного пошуку, але для певних запитів найпопулярніші оголошення можуть з'являтися під результатами звичайного пошуку. Місця розміщення в топових списках є динамічними і можуть змінюватись в залежності від результатів пошуку користувача”.

Чому зараз.

Гугл змінив визначення найпопулярніших оголошень після тестування оголошень між результатами пошуку у жовтні. Консультант по продукту Ahrefs, технічний SEO та посол бренду помітили, що спонсоровані пости зазвичай з'являються на третій та п'ятій позиціях в органічній видачі.

Чому це нас хвилює?

Оновлення може бути ознакою того, що Google просувається вперед у реалізації ідеї вставки реклами між результатами звичайного пошуку, як це було минулого року. Ця зміна може принести рекламодавцям більше кліків в області пошуку Google, які традиційно призначені для органічного контенту.

30.03.24

© 2024 Reklama-Web