Google вимагає від рекламодавців оновити свої оголошення з номером телефону до формату адаптивних пошукових оголошень, встановлюючи нові вимоги, такі як цільові сторінки та назви компаній.
Цей новий метод запуску оголошень з викликами допоможе вам використовувати покращену гнучкість контекстної реклами Google, охоплення та керування активами в новому формат адаптивної пошукової реклами.
Ключові зміни
• Для всіх нових об'яв із викликами потрібна цільова сторінка.
• Назви компаній необхідно додати на рівні кампанії або облікового запису.
• Існуючі оголошення з викликом без кінцевих URL-адрес не будуть автоматично перенесені.
Після перехідного періоду рекламодавці не зможуть створювати нові оголошення із викликами у старому форматі. Рекламодавцям необхідно вжити заходів вже зараз, щоб гарантувати, що їхні оголошення з номерами телефонів продовжать працювати, але Google стверджує, що ця зміна не вплине на ефективність реклами.