31.08.23 Google ADS оголосив про нову політику під назвою «Обмежений показ реклами», яка знизить ризик шахрайства, а також збиває з пантелику і вводить в оману реклами. Відповідно до цих правил ми почнемо пропонувати рекламодавцям, про яких ми мало знаємо, період «знайомства», протягом якого покази їхньої реклами можуть бути обмежені. Ці правила будуть застосовуватися до таких рекламодавців, коли вони орієнтуються на певні бренди у своїх рекламних кампаніях. Наприклад, ми застосуємо ці правила, якщо відносини між рекламодавцем та брендом, згаданим у оголошенні, неясні. Крім того, для команди Гугла важливо, щоб користувачі точно розуміли, з ким вони мають справу, коли взаємодіють із рекламою.
Наприклад, користувач шукає рейси своєї улюбленої автобусної компанії, щоб купити квиток до Києва. Відповідно до цього нового підходу, переважна більшість реклами, пов'язаної з пошуковими запитами, виходитиме від самої автобусної компанії, конкуруючих автобусних компаній, готелів Києва та інших рекламодавців, яких платформа ADS відображає з історією відповідності та прозорості. Реклама інших рекламодавців може бути обмежена доти, доки вони не зароблять репутацію на даній платформі. Гугл хоче надати користувачам можливість взаємодіяти з актуальною та корисною рекламою, і ці правила знизять ймовірність показу ненадійним рекламодавцям, що вводить в оману або плутанної реклами.
Згідно з цими правилами, нові, сумлінні рекламодавці зможуть почати завойовувати довіру користувачів до того, як їх кампанії досягнуть повного охоплення. Крім того, це додатковий інструмент, який допомагає обмежити охоплення шкідливої реклами. Рекламодавці, на яких суттєво поширюються ці правила, отримають повідомлення та інструкції про те, як набути статусу кваліфікованого рекламодавця. Як і за будь-якого нового підходу, ми почнемо з невеликого набору рекламодавців та поступово розширюємо сферу дії правил.
Ми також даємо прості поради, які рекламодавці можуть використовувати у своїх кампаніях для створення зрозумілих оголошень, наприклад включення свого доменного імені до заголовка оголошення, особливо якщо рекламодавець не є відомим брендом в Інтернеті.
Як і у випадку з усіма політиками, Гуглу важливо чітко пояснювати процес ухвалення рішень рекламним партнерам. Оцінюючи сумлінність рекламодавця на основі даних на платформі, він враховує ряд критеріїв, у тому числі:
Коментар користувача: Наші користувачі можуть залишити відгук про будь-яку рекламу, що відображається на нашій платформі, вказавши: Чи викликає воно позитивні чи негативні емоції. Ми врахуємо цей відгук.
Попередні рекламні кампанії. Важливо, щоб рекламодавці дотримувалися наших правил розміщення реклами.
Підтвердіть особистість рекламодавця! Це важливий крок у побудові довіри між користувачами та рекламодавцями.