У Гугл змінюються вимоги до об'єктів адрес. Нові вимоги почнуть діяти в деяких акаунтах вже 20 грудня 2023 р., а їхнє повне набрання чинності займе приблизно 8 тижнів.
Що зміниться
Нова версія правил визначає, які об'єкти адрес не можна використовувати в Гугл Рекламі. До ваших об'єктів будуть застосовані всі правила, що їх стосуються. Тепер в об'єктах адрес не можна буде використовувати інформацію про місця, які закриті, не розпізнані Гугл або не належать до компанії, яка розміщує рекламу (не є ні основною, ні партнерською адресою). Об'єкти, пов'язані з товарами або послугами, які недоступні за вказаною адресою, також будуть заборонені. Детальну інформацію можна знайти у вимогах до об'єктів адрес від 20 грудня 2023 року.
Як зміна набирає чинності
Якщо Гугл виявимо, що використовуваний вами об'єкт адреси не відповідає правилам Гугл, то надасть йому статус "Відхилено". Ви не зможете використовувати об'єкти з таким статусом у рекламних кампаніях. У разі незгоди з рішенням Гугла у вас буде право оскаржити його, дотримуючись інструкцій в інтерфейсі Гугл Реклами.