Показник оптимізації Google Ads тепер демонструє вплив конкурентів

У Google Ads внесли оновлення до показника оптимізації, яке дозволяє бачити вплив конкурентної активності на частку показів та допомагає покращити рекламну ефективність контекстної реклами Google Ads. Нова функція дає більш повне уявлення про те, який вплив на кампанії можуть мати великі гравці, такі як Amazon, що може бути корисним при прийнятті рішень щодо коригування стратегій. При цьому просте копіювання підходів конкурентів може призвести до невиправданих витрат, тому з новим показником важливо обачно працювати.

Основні зміни:

• Тепер показник оптимізації здатний виявляти моменти, коли конкуренти впливають на ефективність рекламних кампаній.

• Це дозволяє рекламодавцям отримувати дані про конкуренцію на аукціоні у реальному часі.

Є думка, що мета цього оновлення — стимулювати зростання ставок і провокувати користувачів на дії, щоб уникнути «страху упустити можливість». Однак додавання функції є корисним, оскільки воно дозволяє рекламодавцям краще управляти своїм бюджетом.

Показуючи вплив великих конкурентів, таких як Amazon, Google надає можливість оптимізувати рекламні кампанії з урахуванням конкуренції. У той же час, деякі вважають, що це також може бути інструментом для збільшення витрат тих рекламодавців, хто не хоче пропустити шанс просунутися в аукціоні нарівні з конкурентами.

© 2024 Reklama-Web