Як використовувати нові принципи націлення на основі штучного інтелекту, щоб підвищити ефективність пошукових оголошень

Штучний інтелект Google при замовленні контекстної реклами, вибирає найкраще поєднання заголовків та описів для саме ваших адаптивних пошукових оголошень, щоб адаптуватися до поведінки споживачів та забезпечити релевантність. Додаючи такі ресурси, як зображення та додаткові посилання, ви можете надати потенційним, реальним клієнтам додаткову інформацію про ваш бізнес та покращити зручність використання вашого оголошення. Щоб зробити пошукову рекламу ефективнішою, Google змінює спосіб роботи об'єктів у рекламі.

Підвищена гнучкість допомагає підвищити ефективність

Адаптивні пошукові оголошення створені для того, щоб ваші потенційні клієнти бачили найрелевантніші оголошення в потрібний час. Коли ІІ Google пише рекламу, він додає щонайменше два заголовки. Однак Google виявив, що для певних запитів та контекстів ефективніше відображати лише один заголовок. Тепер це дозволено, якщо очікується, що це забезпечить більшу ефективність.

Ви можете побачити і зрозуміти, як часто ваше оголошення показувалося по одному заголовку, в об'єднаному звіті перед рядком опису. Якщо об'єкти закріплені в позиціях «Заголовок 1», «Заголовок 2» або «Опис 1», вони залишаться в цих позиціях під час показу оголошення.

Додавати заголовки та описи стало простіше

Ми знаємо, що в деяких випадках краще включати один і той же заголовок та опис в оголошеннях у всіх кампаніях, наприклад, якщо ви хочете просувати майбутню рекламну акцію, яка буде застосовуватися у вас до всіх у цій кампанії груп оголошень у кампанії. Тому ми реалізували заголовки та описи на рівні кампанії.

Тепер ви можете зв'язати до трьох заголовків та двох описів на рівні кампанії. Якщо вам потрібно, щоб ці елементи з'являлися протягом певного періоду часу (наприклад, під час розпродажу), ви можете запланувати їх із конкретними датами початку та закінчення. Ви також можете закріпити ці об'єкти у певному місці.

Показує найефективніші об'єкти для кожного запиту.

Якщо ви увімкнете автоматичні активи на рівні облікового запису, штучний інтелект Google створить для вас активи та відобразить їх у ваших оголошеннях, якщо очікується, що вони підвищать ефективність. Раніше, якщо ви вручну створювали об'єкти зображень, додаткові посилання, виноски або структуровані описи, вони завжди відображалися замість автоматичних аналогів. Щоб зробити рекламу більш привабливою, об'єкти динамічних (з вашого сайту) зображень, динамічні знову ж таки додаткові посилання, динамічні виноски та динамічні, якщо вони потрібні структуровані описи тепер можуть з'являтися поруч із створеними вручну об'єктами того ж типу або замість них, якщо очікується, що вони забезпечать вищу продуктивність. Створені вручну об'єкти такого самого типу. Наприклад, навіть якщо в оголошенні доступні чотири додаткові посилання, додані вручну, ІІ Google тепер може показувати дві динамічні додаткові посилання, а також дві додані вручну додаткові посилання, якщо очікується збільшення охоплення.

01.02.24

© 2024 Reklama-Web