Теми пошуку тепер доступні для кампаній з максимальною ефективністю (бета). Це простий спосіб допомогти ІІ (штучному інтелекту) знайти нові місця розміщення для ваших оголошень.
Найбільш ефективні кампанії вже аналізують ваші ресурси, канали та цільові сторінки, щоб знайти місця розміщення, які з найбільшою ймовірністю конвертуватимуться, включаючи пошукові запити. Теми пошуку допоможуть вам заповнити прогалини, додавши корисну інформацію про ваш бізнес. Об'єднавши ваші накопичені знання разом із можливостями штучного інтелекту Google та замовивши контекстну рекламу, ви зможете розширити охоплення по всіх каналах, включаючи пошукову мережу .
Ось приклади ситуацій, коли теми пошуку особливо корисні, допомагаючи ІІ надати цінну інформацію про ваш бізнес або клієнтів, яку було б складно отримати за допомогою навчання.
- На цільовій сторінці недостатньо інформації або інформація про продукт/послугу не оновлена.
- Ви недавно вийшли на новий ринок або додали новий продукт/послугу, а статистика ефективності вашої кампанії ще невелика.
- Ви проводите розпродаж чи рекламну акцію під час свят, але у вас немає статистики ефективності.
- Ви хочете максимально розширити охоплення своєї кампанії, включаючи пошукову мережу, і охопити якнайбільше тем, важливих для вашого бізнесу.
- Ви хочете надати цінну інформацію, яка допоможе вам швидше оптимізувати ваші маркетингові кампанії.
Додавши тему пошуку, ви можете доручити ІІ максимізувати трафік через кампанії по всіх ресурсах Google Реклами, включаючи пошук, YouTube, Gmail, рекомендовані карти та контекстно-медійну мережу. Крім того, пошукові теми допомагають знаходити нову аудиторію на основі поведінки користувачів.
Теми пошуку в найбільш ефективних кампаніях мають той самий пріоритет, що й ключові слова із фразовою та широкою відповідністю у пошукових кампаніях. Ключові слова з точною відповідністю, які відповідають пошуковому запиту, як і раніше, матимуть пріоритет над темами пошуку та іншими ключовими словами. Пошук тем не є обов'язковим. Ви можете керувати пошуковим трафіком іншими способами, щоб досягти максимальної ефективності кампаній, наприклад, шляхом виключення брендів.
Припустимо, ви запускаєте високоефективну маркетингову кампанію, щоб продати більше квитків у музеї та надати дітям чудові враження від активного відпочинку на свіжому повітрі, але у вас немає бюджету на створення нової цільової сторінки, щоб наголосити на цих перевагах. Однак ваш веб-сайт буде основним джерелом інформації для визначення релевантних пошукових запитів, тому ви можете не висвітлювати важливі для вас теми. Якщо так, додайте такі теми для пошуку, як «заняття з дітьми» та «заходи на свіжому повітрі». Це дозволить вам залучити клієнтів, зацікавлених у схожих пропозиціях по всіх каналах — при пошуку інформації про відпочинок з дітьми в Пошуку або на YouTube, перегляді блогів та статей на тему тощо. Ми також рекомендуємо додавати відповідні рекламні об'єкти в пошукові запити за вибраними тем і дотримуватися рекомендацій для найбільш ефективних кампаній, наприклад включати ресурси, що автоматично створюються.
Ось як це працює:
- Теми пошуку дозволяють вказати, яку інформацію шукають потенційні клієнти. Немає потреби задавати теми пошуку — вони просто доповнюють запит збігами з вашими сторінками, об'єктами тощо.- До групи об'єктів можна додати до 25 тем пошуку.
- У темах пошуку враховуються виключення брендів та мінус-слова на рівні облікового запису з ваших найбільш ефективних кампаній.
- Оголошення, що показуються за темами пошуку, будуть надсилати клієнтів на цільову сторінку, яку ви визначаєте за допомогою кінцевого URL, фіда сторінки та правил включення URL.
- Теми пошуку мають абсолютно схожий пріоритет, що й ключові слова, що діють, з фразовою і навіть широкою відповідністю в кампаніях у пошуковій мережі.
- У статистиці пошукових запитів ви можете побачити, з якими категоріями пошуку пов'язане ваше оголошення та наскільки добре воно працює. Ця інформація доступна на рівні активності та облікового запису. Крім того, тепер ви можете переглянути статистику за певний діапазон дат, завантажити необхідні дані або отримати їх через API.