Оптимізуйте свої кампанії з максимальною ефективністю, використовуючи дані Google Реклами та GA4

Ось як використовувати дані Google Реклами та Google Аналітики 4, щоб оптимізувати оголошення та максимізувати потенціал вашої кампанії з максимальною ефективністю.

Замовте Google Рекламу тут і отримайте результат.

Рекламовані як ефективний спосіб керування рекламою Google на декількох каналах, що належать Google, спрощують керування кампанією для рекламодавців PPC.

Він поєднує всі варіанти каналів Google Ads в одну кампанію та використовує штучний інтелект Google для оптимізації бюджетів та показу реклами по всіх каналах залежно від ефективності.

На перший погляд ми побачили відмінні результати від кампанії з максимальною ефективністю, але вона змусила нас задуматися про те, які канали працюють найкраще.

Створюйте широкий спектр заходів і навчайтеся на них

Коли ми вперше почали тестувати кампанії з максимальною ефективністю для роздрібних продавців, то за порадою інших експертів ми розглянули можливість створення кампаній для дуже конкретних продуктів з їх прямими назвами. Однак ми цього не зробили та отримали відмінні результати.

У той час, як деякі види продуктів показали хороші результати, менш популярні продукти не показали хороших результатів. Навіть якщо вони досягають високих показників клікабельності, їм часто не вдається забезпечити конверсії та доход.

Ми змінили нашу стратегію і вирішили піти трохи ширше. Використовуючи цю стратегію, ми визначили, які продукти працюють добре, виходячи з даних про доходи. Ті, хто показує хороші результати, одержують свої виділені кампанії з максимальною ефективністю.

При перевірці найкращого значення спробуйте почати з більш широкої категорії, а потім вивчити дані, щоб звузити її

Ви можете отримати цю інформацію з GA4, використовуючи звіти про дослідження.

Де знайти додаткову інформацію щодо ефективності груп об'єктів у кампаніях з максимізації ефективності?

Щоб побачити, як один набір об'єктів працює порівняно з іншим у ваших найбільш ефективних кампаніях, перейдіть до своєї кампанії в Google Рекламі та перейдіть до режиму таблиці замість режиму зведеної інформації за групою об'єктів за замовчуванням.

Табличні уявлення надають більш детальну інформацію про продуктивність груп об'єктів. Ви також можете налаштувати стовпці, щоб переглядати дані про конверсії груп елементів.

Встановіть високу рентабельність інвестицій у рекламу для своїх оголошень, а потім збільште її.

Якщо ви встановите цільову рентабельність інвестицій у рекламу на рівні 200%, ви отримаєте близько 200% ефективності. Але що якщо ви встановите його вище?

Одна з найсильніших сторін кампанії "Максимальна ефективність" – її здатність максимізувати бюджет для досягнення бажаної рентабельності інвестицій у рекламу. Доведіть його до максимуму та використовуйте максимальну продуктивність там, де вона хороша.

© 2024 Reklama-Web