Скористайтеся перевагами весняних продажів, скориставшись найкращими практиками в галузі реклами та свіжою інформацією

Використовуйте кампанії на базі штучного інтелекту та інструменти аналізу, щоб знайти та вловити новий сезонний попит цієї весни, а також максимізувати рентабельність інвестицій у Google, включаючи пошук, покупки, YouTube, медійну рекламу, карти та багато іншого

Контекстна реклама замовити у Профі ринку реклами в Google.

Якщо у вас є фізичне розташування, залучайте покупців у магазин, щоб отримати більше можливостей для збільшення продажів у кошиках більшого розміру. Залучайте покупців у магазинах та збільшуйте загальний обсяг ефективних продажів, скориставшись кампаніями з максимальною ефективністю для досягнення цілей саме вашого магазину. Ви також можете оптимізувати свою багатоканальну стратегію призначення ставок у конкретних кампаніях для продажу як в інтернеті, так і у звичайних магазинах за допомогою вибору в них інтелектуального (із застосуванням відповідно ІІ) призначення ставок для продажу товарів у магазині, що однозначно дозволить підняти вгору загальний дохід бізнесу та залучити клієнтів там, де вони воліють робити покупки. Щоб полегшити клієнтам, які хочуть робити покупки на місці, увімкніть рекламу місцевого асортименту та виділіть варіанти виконання замовлень на місці за допомогою таких атрибутів, як «Самовівіз сьогодні» та «Самовівіз на узбіччі».

У міру наближення весняного сезону аналізуйте майбутні сезонні тенденції та можливості розширення, що стосуються вашого бізнесу, переглядаючи прогнози попиту на вашу тематику на сторінці «Статистика реклами», щоб ви могли заздалегідь планувати свої бюджети та вибирати стратегії для призначення ставок. Ви також можете отримати інформацію про нові продукти, які можна додати до свого асортименту, за допомогою звіту про бестселерів у Merchant Center. У цьому звіті показано, які з продуктів найбільш популярні як у товарних оголошеннях у рекламному кабінеті, так і у безкоштовних пропозиціях прямо зараз і з часом.

Цієї весни покупці також шукатимуть вигідні пропозиції: фактично 48% споживачів кажуть, що вони частіше купують товари у нових брендів, які пропонують вигідніші пропозиції/ціни. Залучайте цих тих, хто шукає вигідні пропозиції, додаючи рекламні акції, місцеві акції та розпродажні ціни у свої фіди товарів.

© 2025 Reklama-Web