Витрати на пошукову рекламу зростуть у 2024 році, а коефіцієнт конверсії знову впаде

Рекламодавці платять більше за потенційних клієнтів та кліки, у той час як Google продовжує повідомляти про рекордний прибуток, як показує звіт щодо порівняльного аналізу пошукової реклами.

Коефіцієнт конверсії платної пошукової реклами знижується рік у рік практично у всіх галузях. У той же час, вартість залучення потенційних клієнтів за допомогою пошукової реклами продовжує зростати.

Це схоже на дежавю? Прочитавши опублікований сьогодні щорічний звіт LocalIQ щодо показників пошукової реклами, я переконався, що це так. По суті, це той самий сценарій, що й у 2023 році.

Версія 2024 року повертає такі дані, як середній коефіцієнт конверсії, ціна за лід (CPL), рейтинг кліків (CTR) та ціна за клік (CPC).

Чому це нас хвилює? Рекламодавці платять більше за потенційних клієнтів та кліки, у той час як материнська компанія Google Alphabet продовжує повідомляти про рекордний прибуток. Хоча LocalIQ стверджує, що це пов'язано з «зросла конкуренцією і збільшеною монетизацією результатів пошуку Google», важко не поставити питання, які важелі Google може коригувати за лаштунками, оскільки він продовжує знаходити способи виправдати вищі ціни, хоча вони не пропонують рекламодавці отримують однаково більше високу віддачу від своїх збільшених інвестицій.

Коефіцієнт конверсії: 6,96%. Коефіцієнт конверсії збільшився у 12 із 23 галузей, досліджених LocalIQ.

Галузями з найбільшим спадом стали фінанси та страхування (зниження на 32,40%), а також стоматологія та стоматологічні послуги (зниження на 19,57%). Секторами, що показали значне зростання, стали одяг, мода та ювелірні вироби (зростання на 112,01%) та кар'єра та зайнятість (зростання на 80,97%).

Середній коефіцієнт конверсії у 2023 році становитиме 7,04%, а середній коефіцієнт конверсії у 2022 році — 7,85%.

CPL: 66,69 доларів США. CPL збільшився в середньому на 25% у 19 із 23 галузей. Однак цей річний приріст трохи нижчий, ніж торік (27%).

• Середній CPL 2023 року становитиме $53,52, а 2022 року — $44,70. Рейтинг кліків: 6,42%. У 70% галузей середній CTR збільшився на 5%.

• Середній рейтинг кліків у 2023 році становитиме 6,11%, а у 2022 році - 5,91%. Ціна за клік: 4,66 долара США. У 86% галузей середнє зростання ціни за клік становить 10%.

• Сектори нерухомості, спорту та відпочинку, а також побутових послуг зросли більш ніж на 25% у річному обчисленні.

• Ціни за клік збільшилися у 60% галузей, але середнє зростання склало всього 2%.

• Середня ціна за клік у 2023 році становитиме 4,22 долара США, а в 2022 році - 4,01 долара США.

© 2024 Reklama-Web