Сьогодні конкуренція в інтернеті зростає, і щодня з'являються нові сайти, деякі з яких не завжди дотримуються чесних методів. Деякі бренди починають копіювати вже існуючі компанії, що може вводити користувачів в оману і негативно впливати на вашу репутацію.
Особливо важливо відстежувати дії конкурентів у висококонкурентних нішах, щоб не втратити контроль над своїм брендом та його позиціонуванням.
Навіщо потрібний регулярний аналіз конкурентів?
Постійний моніторинг пошукових видач допомагає:
• Виявити, хто конкурує з вашим брендом в органічному та платному пошуку.
• Зрозуміти які ключові та брендові слова використовують конкуренти, також які вони уникають, і порівняти свою стратегію з їхніми підходами.
• Визначити, ті цікаві для нас сайти займають позиції за тими самими ключовими і брендовими словами, що і ви, і де вони знаходяться в пошукових результатах.
• Вивчити, які заклики до дії (CTA) конкуренти використовують у своїх оголошеннях, щоб створити привабливіші пропозиції.
• Виміряти частоту показу об'яв за певними пошуковими запитами.
Аналізуйте активніше ключові слова конкурентів
Розуміння того, які бренди суперничають із вашим в органічній та платній видачі, відіграє ключову роль у конкурентній боротьбі. В умовах ринку, що швидко змінюється, важливо знати, які ключові слова стають популярними у конкурентів і як їх використання може вплинути на вашу стратегію. Також необхідно враховувати зовнішні серйозні фактори, які, швидше за все, впливають на популярність запитів.
Чому важливо відстежувати ключові слова бренду?
Коли користувач вводить у пошуку назву вашої компанії, він уже зацікавлений дізнатися про неї більше. У цей момент дуже важливо утримати його увагу, не дозволяючи конкурентам перехопити його інтерес.
Якщо у пошукових результатах користувач побачить оголошення конкурента з більш вигідною пропозицією, він може віддати перевагу іншому бренду.
Ефективний моніторинг та аналіз дій конкурентів дозволяє своєчасно адаптувати вашу стратегію, захищати репутацію та підвищувати ефективність ваших вистражданих вами рекламних кампаній.